Πολιτική Επιστροφών

  1. Αρχική
  2. Πολιτική Επιστροφών

Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή προϊόντων είναι να έχετε στην κατοχή σας το σχετικό παραστατικό αγοράς που αποδεικνύει την συναλλαγή (π.χ, Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο Πώλησης/Δελτίο Αποστολής κ.ο.κ), καθώς και να επικοινωνήσετε με το τηλεφωνικό μας κέντρο στο 210-9819038 ή μέσω e-mail πριν προχωρήσετε σε επιστροφή του προϊόντος.

 

-Σε περίπτωση ελλαττωματικού ή κατεστραμμένου προϊόντος κατά την παραλαβή του, επικοινωνήστε άμεσα με το ηλεκτρονικό μας κατάστημά τηλεφωνικώς στο 210-9819038 ή μέσω e-mail αποστέλλοντάς μας φωτογραφίες με την κατάσταση του προϊόντος. Θα αναλάβουμε την άμεση αντικατάστασή του χωρίς καμία δική σας οικονομική επιβάρυνση.

 

-Σε περίπτωση μη ελλατωματικού προιόντος

   

 1.Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μην ξεπερνά τις 7 ημέρες.

 

2. Η αίτηση πρέπει να γίνεται γραπτώς με e-mail  αναφέροντας σχετικές λεπτομέρειες καθώς και τηλέφωνο ώστε να επικοινωνήσουμε με τον πελάτη για σχετικές διευκρινήσεις.

3. Το προϊόν να μην έχει ανοιχθεί ή χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται στην αρχική του (εργοστασιακή) κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκε και να περιλαμβάνεται στην αρχική του συσκευασία. Μόλις παραληφθεί, θα ελεγχθεί η κατάστασή του και σε περίπτωση που δεν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις, δεν θα γίνει δεκτή η επιστροφή. Η τελική απόφαση για την κατάσταση του προϊόντος ανήκει στην εταιρεία μας.

4. Σε κάθε περίπτωση το προϊόν προς επιστροφή θα πρέπει να συνοδεύεται με το αντίστοιχο παραστατικό πώλησης.

 

Σημείωση: Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων κατόπιν επιθυμίας του πελάτη και εφόσον πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, επιβαρύνεται αποκλειστικά ο πελάτης με τα έξοδα μεταφοράς.

 

Οι αλλαγές πραγματοποιούνται εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που έχετε παραλάβει την παραγγελία σας.

Οι επιστροφές των χρημάτων σας γίνονται σε διάστημα εντός 30 ημερών από την επιστροφή και παραλαβή των προϊόντων.      

 Η επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται στο ίδιο μέσο πληρωμής με το οποίο ολοκληρώσατε την παραγγελία. Στις περιπτώσεις αντικαταβολής και τραπεζικής κατάθεσης πρέπει να μας δηλώσετε το λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση.

 

Ακυρώσεις παραγγελιών

1. Εφόσον καταχωρήσετε την παραγγελία σας στον ιστοχώρο μας ή πραγματοποιήσετε τηλεφωνικά την παραγγελία σας, είναι δυνατή η ακύρωσή της α) με μεταγενέστερο της παραγγελίας e-mail , εφόσον αυτό αποσταλεί και ληφθεί από το (onoma e-shop) β) με ενημέρωση στο τηλεφωνικό μας κέντρο, στο τηλ. 2109819038, εφόσον τα προϊόντα ΔΕΝ έχουν παραδοθεί προς αποστολή.

2. Σε κάθε άλλη περίπτωση μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο τηλ. 2109819038, με e-mail ή επισκεπτόμενοι το κατάστημά μας, εφόσον τα προϊόντα ΔΕΝ έχουν παραδοθεί προς αποστολή. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, να γνωρίζετε τον αριθμό της παραγγελίας

 

Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντων

 

Στο φυσικό μας κατάστημα

Μας φέρνετε το προϊόν στο χώρο του φαρμακείου (μαζί με την απόδειξη αγοράς) και αφού γίνει έλεγχος για να διαπιστωθεί ότι ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος με το ίδιο ή άλλο προϊόν της αρεσκείας σας.

 

Αποστολή προϊόντος

Εφόσον έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με το τμήμα επιστροφών του (onoma e-shop), συσκευάζετε και στέλνετε το πακέτο με το προϊόν με την συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών του φαρμακείου μας. Μέσα στο πακέτο θα έχετε τοποθετήσει σημείωμα στο οποίο να μας γνωστοποιείτε το πρόβλημα που έχει προκύψει με το επιστρεφόμενο προϊόν καθώς επίσης και την απόδειξη αγοράς. Σε περίπτωση που το πακέτο φτάσει και αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό όπως έχει εξηγηθεί αναλυτικά παραπάνω. Θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα βαραίνουν τον ίδιο.

 

Μεμονομένες αλλαγές προϊόντων τα οποία είναι περιεχόμενο πακέτου προσφοράς δεν γίνονται δεκτές. Θα πρέπει να γίνει αντικατάσταση ολόκληρου του πακέτου.